18 Ağustos 2013 Pazar

Günün Kombini -2-


9 yorum:

  1. Çok şık ve çok cici görünüyor..:))

    YanıtlaSil
  2. Tişört seçimlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. kombininiz de pek şık bir de üstünüz de görseydikk :))

    YanıtlaSil
  4. ben de doğum sonrası umarım eski kotlarıma geri dönüş yapabilirim :((
    bu arada bloğumdaki yayın sorunundan dolayı yeni bir blog açtım.
    modavesaireburcu.blogspot.com yeni adresim. orda yazılarım okuma listelerine düşecek inşallah :) takip edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  5. ayakkabilarına bayıldıım :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba davet edersin de gelmez miyiz :-) . Tişörtünü beğendim. Kombin de çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir kombin ama neyi nereden aldığınızı da payşamanızı isteriz.

    YanıtlaSil
  8. Selamlar Edacım, iadeyi ziyarete geldim :)
    Bir moda bloğu sanırım, kombin çok şık,
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil