28 Eylül 2013 Cumartesi

Kulaklı Çanta Modası

 Merhaba bu sene moda olan şeylerden birife kulaklı çanta oldu çoğu markanın kulaklı çanta modeli mevcut.Ben pek büyük çanta    kullanmam ama bu model çok hoşuma gitti ya sizin ? :)



 
                                                                        CELINE

                                                                     CELINE

                                                                       MANGO

                                                                          ZARA

                                                              LOUIS VUITTON
                                                                        (resimler alıntıdır)

7 yorum:

  1. Paraya kıyabilirsem Mangoda siyah bir model beğendim, alabilirim :) Bence de gerçekten çok hoş duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoşlarmış gerçekten :) Bende ta tersine küçük çanta kullanamıyorum :) Çantalarım hepsi bavul gibi :) Küçük çantaların içine sığamayacakmışım gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller bazıları eskiden anane çantası dediklerimizin modernize edilmiş halleri:)))
    kendi ağırlı fazla olmadığı sürece büyük çantaları seviyorum yaz başında bir tane aldım aman allahımm içine iki parça birşey koyamıyorum küp gibi omzumu ağrıtıyor:) bir tane de hafif almak farz oldu
    güzel pazarlar tatlım

    YanıtlaSil
  4. Uuu güzelmiş ama bana da küçük boy olmalı:)

    YanıtlaSil
  5. çok şık çantalar yaaaa, edinmek lazım bir tane.
    Bu arada geç de olsa geldim ziyaretine
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. tatlı blog benimkine de beklerim :) http://jennyroditi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Modayi takip etmem çok ama bunlar guzelmis :) bir tanede benmi alsam acaba :)

    YanıtlaSil