4 Temmuz 2014 Cuma

Ürün Tavsiyesi: Garnier BB Krem

BB Krem kullanımı öyle yaygınlaştı ki, bundan 2 sene öncesine kadar anlamını bilmedigimiz ürün şimdi vazgeçilmezimiz haline geldi. İlk olarak Garnier markasıyla tanıdıgım BB Krem, cilt tonunu dengeleme, koruma ve cilt tonunu düzenleme aşamasında yardımcı olmak adına geliştirilmişti ve kısa sürede Hollywood'un en popüler cilt bakım kategorilerinden birini oluşturdu.
Geçen yaz ağır makyaj yapmamak adına, makyajımda fondöten yerine bu BB Kremi tercih ettim. Şimdiyse yeni Garnier BB Krem Saf ve Temiz makyaj çantama girdi. Yüzümü temizledikten sonra direk uyguluyorum, nemlendirici sürmeme bile gerek kalmıyor çünkü asıl nemlendiriciyi zaten içinde barındırıyor. İçindeki salsilik asit sayesinde cilt problemlerini azaltması ve cildin nefes almasını sağlaması tercih sebeplerimden en önemlileri. Ancak yazın kullanmamın en büyük sebebi 15 GFK ile cildimi ultraviyole ışınlardan koruyor olması, bunun sayesinde her seferinde ekstradan güneş kremi sürmek zorunda kalmıyorum ya da 'Yüzümde leke kalır mı acaba?' diye endişelere kapılmıyorum.
BONUS: Kırmızı ruj sürdüğümüz makyajlarda dudaklar dışında hiç bir bölgenin kırmızı/kızarık olmaması gerekir. BB Kremi kırmızı ruj sürdüğümüz ağır makyajlarımızda bile kullanabiliriz. Cilde uygulandığında yokmuş gibi görünen ürünün kapatıcılığı da bir o kadar başarılı.
İçerik: www.visnetadinda.com
Bir boomads advertorial içeriğidir.

1 yorum:

  1. bu markayı hiç kullanmadım merak ettim, bu kadar anlattıklarına göre ..

    YanıtlaSil